Men va faaan

Jag har precis insett att jag har begått ett jäkla misstag. Idag var jag övertygad om att det inte fanns någonting på Juridicum som kunde sammankopplas med oss på Jiken, och med min principövertygelse i ryggen har jag nöjt och glatt vandrat runt (ja, ända sedan förra veckans onsdag) och varit tvärsäker på att det inte var någon föreläsning förrän nu på tisdag. En snabb koll i kalendern gjorde mig däremot minst lika snabbt medveten om att så inte var fallet. Jag var inte alls ledig idag, där var en jätteviktig föreläsning mellan kl 8-12. Och den har jag missat!

Ingen bra inledning på denna dagen alltså. Eller, fram till nu har jag ju trott att den vart bra, men jäklars skit vad fel jag hade. Vad jag däremot kan ursäkta mig själv med är att jag trots allt varit väldigt effektiv och pluggat här hemma, men det känns ändå som om jag hade haft större behållning av att höra vad föreläsaren hade att säga. Hoppas att Jeanette inte gjorde samma misstag som mig.

Senare ikväll blir det i varje fall jobb i Malmö för SkHFs räkning. Telefonbearbetning för
Malmö Youth Games står på schemat, och vi ska ringa runt till föreningar som tidigare fått ta del av utskick och laginbjudan och försöka få dom ännu mer säkra på att MYG är ett självklart val. 7 000 deltagare inom fem olika sporter i ett somrigt Malmö. Kan det bli bättre än så, liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback