Känn ingen sorg för mig, Göteborg

Ja då så, Beck är över och så är också helgen. Med undantag för den mentala dippen igårkväll har helgen varit fab, men jag har ju alldeles glömt bort att uppdatera er om vår sejour i Göteborg. Och det får vi ju göra något åt.

Som ni säkert redan vet steg jag och Joppe på vår GoBy-buss i torsdags eftermiddags för att bege oss upp mot västkusten. Jag tror inte jag behöver påpeka att vi självklart tog bussen med storm. Från det att vi steg ombord och fram till det att vi hoppade av vid Centralstationen såg vi till att hålla låda (och det ordentligt!) och ett tag tyckte jag nästan synd om våra stackars medpassagerare som var tvungna att stå ut med oss. Det fanns nog en hel del som drog en lättnadens suck då vi lämnade sällskapet.

Väl uppe hos Emmi såg vi till att leva Gbg-liv så mycket som vi kunde. Vi införskaffade spårvagnskort, det shoppades på Nordstan, vi blev introducerade för gayklubben Gretas, det lunchades salladsbord på Slimfood och det lirades biljard och pimplades vin fram till sena natten. Jag tror inte jag har skrattat så mycket på väldigt länge som jag gjorde under dessa dagar, så ett stort tack Emmi för att vi fick förära dig med vårt besök - låt det snart bli dags igen!




Kommentarer
Postat av: Evelina

Du måste SÅÅÅ komma hem till mig nu i veckan så jag kan fixa dina eyebrows :P hahah te duaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mktm kmtkmtkmtktmtkmtktmtk MKT

2009-03-11 @ 09:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback