Hope and glory - ja, på riktigt!

Oj, vad veckan har gått fort! Imorgon är det fredag och sen så är det helg igen. Mest tycker jag faktiskt att det är skönt att tiden går så fort just nu, men samtidigt innebär det också att tentan kommer närmare och närmare. Det är inte lika najs. Det känns som om man hela tiden kämpar mot klockan för att försöka hinna med allting, men hur man än försöker är det alltid nåt som faller där emellan. Ska bli skönt när man har tentan gjord och slipper oron, då jäklar ska det firas!

Har vart en ganska händelserik dag i Lindas liv idag. Det har hunnits med alltifrån föreläsning till träningspass och pluggande, och framåt eftermiddan/kvällen träffade jag Linn över en fika. Förutom allt detta har jag dessutom hunnit med lite famespotting i form av Måns Zelmerlöw på stan - och han var minst lika het som han är på tv! Nu låter jag ju nästan som ett fanatiskt tonårsfan, och det är ju inte direkt vad jag vill uppnå. Fast trots allt är ju ögongodis aldrig fel...


Kommentarer
Postat av: Emilia

det roliga är att jag träffade Måns innan han var känd och då var han inte mycket för världen, vem fan döper sin unge till Måns-Petter liksom haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback