Helg och Lundaderby

Denna veckan har gått äckligt fort. Den andra halvan av veckan har vart betydligt mycket bättre än den första. Det har vart en blandad kompott, så att säga, och det kändes bra med ett härligt slut på helgen.

Kvällen igår var himla trevlig. Blev film- och musikkväll med Björn, och det var längesen jag skrattade så mycket. Naturligtvis såg vi också säsongsstarten av nya Robinson, och redan nu har jag bestämt mig för att heja på den gulliga gubben i svart toppluva. Jag vet inte vad han heter, men han verkade vara hur festlig som helst!

Idag var det lundaderby mot H43, och när slutsignalen löd fick vi tyvärr se oss besegrade med tre bollar. Trots det var vi grymt nöjda med vår insats, både nu idag och under säsongen i stort, så ungefär i samma veva som matchen tog slut for korken iväg och vi firade med champagne! Lite sorgligt att säsongen är över nu, men förhoppningsvis så blir det åtminstone Åhus i sommar. Ett stort tack till den hängivna klacken som kom och hejade idag, det blev jag väldigt glad för!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback