Dan före dan

Godmorgon bloggen! Idag har min morgonrytm totalhavererat. Idag hade jag nämligen ställt alarmet på 08.35, just bara för att jag skulle vara målinriktad och ambitiös för att hinna med allt på dagordningen. Döm av min förvåning då jag ungefär i samma veva som jag intog mitt morgonte, äckligt nöjd med att jag lyckats stiga upp så tidigt, plötsligt insåg att klockan var närmare tio än nio. Sommartid var det ja, och det hade jag självklart missat. Här försöker man verkligen göra ett ärligt handtag, men ändån blir det galet!

Trots det lilla missödet har jag hunnit med rätt mycket. Jag har städat, jag har dammat och jag har strukit gardiner. Vuxenpoäng så det ryker om det, men imorgon måste här va' fint. 20 årsdagen stundar och huset på Lindvägen kommer fyllas till bristningsgränsen med härligt folk. Åh, vad det ska bli roligt - imorgon smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback