090324

Ännu en dag är lagd till det förgångna. Har ändån vart en effektiv sådan - jag har hunnit med alltifrån en hel del plugg, en promenad i vårsolen (och snöfallet) och sen så har jag tränat. Det sistnämnda gick ganska bra; jag sköt Mackan i huvudet och höll på att utöka lagets tilltagande förråd av blåtiror, och dessutom lyckades jag nästan skada Marinas stackars fot. Ibland känner jag mig som djävulen själv.

Det något dumma med vår träningstid är ju att man är så uppe i varv när man kommer hem och det är dags att sova, det blir liksom svårt att helt stänga av allt det där som träningen har inneburit. Får väl läsa några kapitel i boken fram till det att jag kan somna. Trots allt ska jag ju upp vid kvart i sex imorgon, så jag behöver all den sömn som jag kan få.

Imorgon blir det späckat schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback