Fraser vi önskar att vi hört för sista gången

Vilken färg finns det på slushen?!
Tja, om du menar den där blåa, röda och bruna som du pekar på, så är svaret ganska givet. Blå och röd och brun. 

Vad är det för fisk i den där sillaburgaren? 
I sillaburgaren? Menar du sillaburgaren?

Om man ska ha kulglass, måste man då ta tre kulor?
Ja tyvärr. Vår skopglass är konstruerad så att man faktiskt måste ta tre,
det är klart vi kan försöka fixa bara en eller två, men jag kan inte lova något

- ...vill du ha din glass i strut eller bägare?
- NEJ! Alltså, jag vill ha den i rån!
- Ja, strut då alltså ;)
- Nej, jag ångrade mig förresten! Jag tar den i våffla!


Du, jag har en fråga till! Vad är det i sillaburgaren? Det är inte sill, va?!
Begåvad gissning, hörrudu!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha grymt bra Linda. Måste få lägga till:

- Var hittar jag ketchup och senap?

- I den röda boden vid uteserveringen!

- Ja okej men vart hittar jag besticken?

- I den röda boden vid uteserveringen.

- Finns det servetter där också?

- JAAAAAAAAAAAAAAAA !

Postat av: Johanna

HAHAHA

2009-07-15 @ 21:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback