Min vecka i revy

Ytterligare en vecka har hunnit passera och en rad häpnadsväckande strapatser har lagts till det förgångna. Veckan har (precis som vanligt) innehållit en hel del jobb, men däremellan har det även hunnits med en hel del skojigt. För att åskådliggöra det hela så kör vi en lista!

Under veckan som gått har jag...

  • blivit på det klara med att vispgrädde, trots sitt namn, inte går att vispa sådär utan vidare, och att försöka göra det med en stavmixer gör det bara ännu värre
  • läst ut Alex Garland och raskt övergått till den andra av Stieg Larsson - än en gång är jag trollbunden och kan knappt lägga boken ifrån mig!
  • bekantat mig med den sedan urminnes tider mytomspunne Våffelmannen och serverat inte mindre än 22 stycken våfflor inom loppet av elva minuter
  • återupptagit mitt tedrickande och investerat i det favoriserande Roibus-teet sedan Juridicums exklusiva teprovning, OCH blivit på det klara med att det bäst tillagas genom kaffekokaren (!)
  • festivalat i Helsingborg, diggat med i Moneybrother och nobbat Bajamajor framför O'Learys-toaletter - på en och samma kväll!

Det är inte utan att det vart ganska händelserikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback