Bland roande semesterfirare

Ännu en dag har spenderats på jobbet och en rad strapatser har lagts till arkivet. Vi har haft alltifrån förvirrade kunder som beställt Sandwich Straticata (?!) till sjukskrivna medarbetare med fastlåsta käkar, så summa summarum har det vart en givande dag. En dag återstår innan min efterlängtade minisemester med ledighet till helgen, och det ska bli riktigt härligt att komma därifrån - åtminstone ett litet tag!

Torsdagskvällen i Lund har för övrigt stavats tillagning av kladdkaka (vilket Björn å det bestämdaste hävdar har bytt namn till björnkaka!) och imorgon vankas det födelsedag. Frukost på sängen är redan inplanerat - läser du detta innan morgondagen, Björn, så lägg det inte på minnet, poängen är att det ska bli en överraskning! - och sedan ska det bli en härlig dag för min pojkvän. Skönsången tror jag däremot jag vill bespara dig. Min smått nasala whiskeyröst är inte vad den brukar vara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Grattis på födelsedagen

önskar Git o Ronny

2009-07-16 @ 22:50:31
Postat av: Git Bromee

Hej. Det blev visst skrivit till Linda men vi hälsar så gott till Björn.

Grattis och ha en trevlig födelsedag.



Git o Ronny

2009-07-17 @ 01:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback