Trettonafton

Idag har jag än en gång insett att jag borde ta och göra nånting åt min störda dygnsrytm. Ända sedan jag kom hem från resan har jag varit uppe på tok för länge på kvällarna och sovit på tok för länge om morgnarna. Nu ska det bli ändring på den saken - att jag sov till halv ett idag var bara ett undantag och ska inte upprepas. Undantaget är om det är helg, om man vart ute kvällen innan och om huvudet bankar oavbrutet. Annars inte alls.

Har varit in om Lund och träffat Madde tidigare ikväll. Hade inte träffat henne sedan slutet av augusti, så det var verkligen på tiden att vi tog igen allt som vi missat och gav varandra en djupare inblick och uppdatering om vad som händer i våra liv. Det slutade med att vi tog en chai på Emmas, snackade en himla massa skit och kollade sedan efter skivor. Madde investerade i kent-boxen, men jag som redan är lycklig innehavare av alla deras skivor kunde låta dagens räkning bestå på 29 kronor. Som sagt, jäkligt trevligt att träffas igen, det var det verkligen!

I övrigt så är det Malmö imorgon för att arrangera 6-nationsturneringen Staffan Holmqvist Memorial med SkHF. Sverige möter Tunisien och Egypten möter Island. Kan nog bli en livlig match om Tunisien har en lika energisk hejarklack som dom hade under World Cup 2006, så vi hoppas alla på ett härligt arrangemang i Arenan imorgon. Ska bli kul att återigen stå för arrangemang, hoppas kunskaperna sedan EM fortfarande sitter i!

Kommentarer
Postat av: Linda

störd dygnsrytm efter alla dessa hoppiga dagar är bara förnamnet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback