Tillbaka på Lindängen

Då har man dragit på sig den röda Ligu-tröjan för första gången och är hemma igen från matchen mot Malmö. Det kändes skumt att möta det lag som man tidigare spelat med, och detta faktum tillsammans med att det var ett tag sedan man spelade match gjorde att jag minuterna innan match var ganska nervig. Vi spelade riktigt bra och jämnt i första halvlek, men i andra drog HK ifrån och vi hade nog behövt några avbytare extra. Malmö stod som segrare när slutsignalen ljudit, men i vilket fall som helst så var det sinnessjukt kul att vara tillbaka på planen. Dessutom riktigt kul att träffa både dom tidigare Oxie-spelarna och Bamse och Uno.

Nu ikväll stundar det VM-kväll på Lindvägen med handbollen och lite speltajm. Ekströms och Marina kommer hit om någon timme, så jag gör nog bäst i att städa undan lite i huset så här är nåt sånär presentabelt skick. Ska hinna med att dra ihop en fruktsallad också hade jag tänkt, så jag bör nog rusa nu. Blir nog en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback