Plugg och träning

Föreläsningen idag var... riktigt rörig! Kanske var det för att schemat hade ändrats och det helt plötsligt inte längre var köprätt, utan rättshandlingarnas ogiltighet som skulle betas av. Stundtals satt vi som en salig blandning frågetecken hela högen. Och under rasten fanns det bara en grej som kunde rädda oss - kaffe i stora mängder!

Vidare och hälsade på kusinen i hennes butik innan jag vände hemåt. Trevligt och skönt att bara prata av sig, och prata har vi ju en förmåga att kunna göra i flera timmar utan att riktigt märka hur tiden springer undan. Trevligt var det i alla fall, och efter Östra Mårtensgatan begav jag mig bort för att hämta upp Marina för vidare färd mot Harlösa. Snabbt hem om för att käka och kolla lite av matchen innan det var dags att vända tillbaks till Lund igen, och jag försökte än en gång utvidga Marinas minst sagt begränsade smaklökar. Dock vägrade hon å det bestämdaste att smaka både ostron och crabfish - den kvinnan vet verkligen inte vad hon går miste om!

Efter att Ekström anslutit på Lindvägen blev det in till Lund för träningen. Riktigt kul denna veckan också, och det känns bara så himla rätt och bra att jag börjat spela nu igen. Jag har nog saknat det mer än jag har vetat om, och det är så jäkla gött att vara tillbaka och bara köra på. På söndag väntar hemmamatch i Idrottshallen i Lund, vilket naturligtvis är en självklar anledning för alla ni Lundabor (och ni som bor i närheten) att bege er bort mot hallen och supporta oss. Nu på söndag, 17.00, missa inte. And that's a fucking order.

Kommentarer
Postat av: Carro

I'll be there! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback