Ont i hela kroppen

Godmiddag bloggen, här kommer en uppdatering tyngd av en riktig jäkla träningsvärk. 1,5 timmes tuff badminton blandad med handboll på kvällen blev mer än vad mina numera obefintliga muskler klarade av. Jag har verkligen tappat hur mycket som helst nu när jag inte har gjort ett ärligt handtag (mer än djungelvandringen och något enstaka gympass) på hela hösten, men en upplyftande tanke är ju ändå att musklerna faktiskt måste finnas där någonstans eftersom dom smärtar nåt helvetiskt.

Handbollen igår då - det var riktigt roligt! Även om vi verkligen inte var sådär jättemånga på träningen igårkväll var det ändå himla skoj att vara tillbaka på planen igen, och förhoppningsvis blir vi fler i nästa vecka. Det känns sjukt kul att kunna ta upp handbollen nu igen, och jag hoppas verkligen det kommer funka. Folket verkade i alla fall hur trevliga som helst, så här ser vi redan fram emot nästa tisdag. Bra att du drog med mig, Marina!

Ikväll blir det middag och filmmys hemma hos Månsson. Eftersom hennes pojkväns filmer bara verkar bestå av actionfyllda pangpang-rullar har jag fått i uppdrag att ta med mig någon film som är mera lättsmält. Har en hel del filmer som jag köpte hem från Thailand som jag inte sett än, så lutar mot att det blir någon av dom.
Hur tillbringar DU din kväll?

Kommentarer
Postat av: Linn

akta er för kärringen!! Vi hade två klagomål igår från två skilda personer.. det kallar vi en BRA fest ;)

2009-01-14 @ 17:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback