Linda is sömnlös

...ja, sådan är min Facebook-status precis i detta nu. Jag är alldeles klarvaken och kan verkligen inte somna - och ändån vet jag att det är mindre än fem timmar kvar tills jag ska gå upp. Det är en ond cirkel det här med mitt nya kaffedrickande. Så fort jag väl har lärt mig dricka kaffe (efter mycket om och men) så kan jag plötsligt inte somna. Jag blir helt enkelt för pigg.

Min trogna följeslagare och resekompis Martina är också väldigt vaken. Dock så är hon det på sitt boende i Schweiz. Alldeles nyss slängde hon i alla fall iväg ett sms till min mobil, och jag fick mig ett ordentligt asgarv när det damp ner i inkorgen.

"Jag är bara tvungen. Kom att tänka på det helt plötsligt och jag tror att du kommer skratta lika mycket som jag gör: NATIONALSÅNGEN I DJUNGELN!!!"

Mitt svar skickades iväg kort därefter, ackompanjerat med ett icke-kontrollerbart asgarv.

"Jag DÖR, Martina, fan vad roligt vi hade det! Och framför allt: tänk så kul hela trekkinggruppen hade åt oss och allt vi lyckades med! Som den där hunden som började blöda där i djungeln, eller vårt söndriga myggnät!!"

Ja som sagt, så jäkla kul vi hade det, och visst längtar man tillbaka. Varje dag. Och så saknar jag Martina. Riktigt jäkla mycket.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahaa men jag är ju ett nöt, här har jag gått och undrat vem Martina är hela tiden så visar det sig att det är min lilla barndomsbästis från Flyinge :P Livet är allt bra konstigt ibland :)

Postat av: Carro

haha ja, var sjukt trevligt och matchen var också kul. Den gapiga pappan var nog ändå roligast! Nästan så att man skulle börja följa Malmö HK:s matcher också bara för nöjet i att höra honom "heja" hahaha!

2009-01-29 @ 14:14:56
URL: http://righteous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback