Dagens fynd

När alarmet ringde 05.45 imorse ville jag helst av allt drämma mobilen i väggen, dra täcket över huvudet och sova vidare igen. Det kändes nämligen som om jag inte fått en blund i ögonen på hela natten, och hur som haver kan det inte blivit särskilt många timmar. Klockan åtta var jag dock på jiken, pigg och alert och redo för dagens föreläsning. Nåja, det där med pigg blev ju nog en överdrift. Köprätt idag alltså, vettiga grejer att kunna, det där!

Föreläsningen var slut vid tio och då hade jag dryga två timmar att slå sönder i väntan på att mamma skulle sluta jobba. Det visade sig vara en riktig sån dag, som jag ibland kan ha, då jag verkligen känner att jag kan unna mig nåt extra. Jag kände för en ny väska - och det blev en ny väska! 99 spänn på Indiska, liten och brun och precis vad jag var på jakt efter. Den fick följa med mig hem.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

fin väska :)

Postat av: Pernilla

Hej Linda :) Hoppas du mår bra. Nu vet du att jag är här inne och smygläser ibland, hehe. Blir det djurparken i sommar?

2009-01-29 @ 21:47:06
URL: http://pernilla89.blogg.se/
Postat av: Carro

Sjuuukt snygg väska!! Och misstanken om att mitt inlägg kanske handlade om att göra en tatuering kan vara ganska så spot on faktiskt. Måste bara se till att ta tag i det och inte skjuta upp det längre.

2009-01-30 @ 12:22:29
URL: http://righteous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback