Celebración de una fiesta

Då var det fredag och helg...igen! Veckan har gått sinnessjukt fort den här gången. Det kan ju ha att göra med att jag bara haft två föresläsningar och annars mest vart upptagen med sånt som är rätt roligt, men skönt är det i alla fall att helgen kommer nu igen.

Min helg ser därför ut som följer:

Idag är det fredag och jag ska strax dra in till Lund. Funderar på att dra ut en sväng om Nova innan det är dags att träffa Månsson. Sen ska vi nämligen skriva in oss på nation och bli studenter på riktigt. Har ännu inte riktigt kommit underfund med vilken nation vi kommer välja, men det återstår att se. Senare ikväll väntar Benjamin Buttons otroliga liv tillsammans med Månsson, Carro och Emelie - och det ska bli himlans trevligt!

Lördag imorgon då och jag får äntligen träffa min Magnus igen. Ska bli hur underbart som helst, han får mig verkligen att må så bra. Det känns som om jag svävar runt på världens största och fluffigaste rosa moln, och jag vill bara vara hos honom hela tiden. Det lutar mot att vi ska bowla med Sandra och Anders sen på kvällen. Blir nog mys.

Lagom till söndagkväll hoppas jag att min fot har blivit så pass bra att jag kommer kunna spela matchen. Hela denna veckan har jag gjort mitt bästa för att få den att må bättre - den har blivit överöst med liniment, den har fått avlastning och vila och jag har försökt att belasta den så lite som möjligt. Det ska nog kunna funka. Min strategi är att kunna spela, och kommer den sedan bli värre får jag väl söka proffesionell läkarvård. Det tycker jag är en fotogeni(ali)sk plan!

Kommentarer
Postat av: Carro

Trevligt, trevligt med biobesöket!!! Hoppas foten är på bättringsvägen, såg inte alltför kul ut att halta fram som du gjorde igår:S Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback