Back on track

Idag har jag varit riktigt effektiv. Jag har systematiserat min lagbok så att jag från och med nu ska slippa kasta mig mellan balkarna utan att veta vart jag är, jag har läst igenom och vidareutvecklat området om avtalsrätt och fullmakt och dessutom har jag kört igenom gårdagens kapitel om rättshandlingars ogiltighet. Nu är jag mer med på vad det gäller och det känns riktigt bra!

Pratade dessutom nyss med min chef på Skånes Djurpark om vår- och sommarsäsongen som (även om det för tillfället inte känns så när man kollar ut genom fönstret) relativt snart drar igång. Känns bra att man har säkert jobb där nu så man slipper oroa sig för sådant, med tanke på hur arbetsmarknaden ser ut i dagens Sverige.

Nu: liniment till min stackars ömma fot, jag vettefasen vad som hänt, men smärtar - ja, det gör det kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det där första stycket låter... ytterst... spännande, är det rätt ord? Plötsligt känner jag mig glad som valde bort juridiken ^^

Postat av: Carro

Ehh, låter trevligt det där med juridiken ;P

2009-01-29 @ 14:16:23
URL: http://righteous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback