Helgen som har gått

Söndag då och helgen är till ända. Det har gått sinnessjukt fort allting, alldeles nyss var det fredag och bio och helt plötsligt är det söndag och om på nytt igen. Hur som haver har det varit en riktigt härlig helg med en massa roliga grejer som har hänt hela tiden. Gårdagen var himla underbar och mysig - jag och Magnus var ju och bowlade med Sandra och Anders, och vi var nog utan tvekan det vassare laget i den inofficiella partävlingen. Magnus slog strike efter strike från första början och jag lyckades överträffa mig själv ordentligt genom att dra till med mina bästa serier någonsin. Kan ha vart de attraktiva bowlingskorna som gav en extra superkrafter.

Nu idag har vi haft en lugn och mysig förmiddag fram tills dess att Magnus skulle bege sig hemåt (med sin söndriga bil) och jag skulle bege mig in till Lund och Idrottshallen. Där väntade nämligen match mot Trelleborg, en match som gled oss ur händerna i slutminuterna men som ändån var himla bra. Surt att tappa det på slutet, förstås, tror dom vann med två eller tre bollar. Kändes ändå som om vi hade övertaget i spelet matchen igenom, men det är väl bara till att tänka framåt och fokusera på fredagens match mot Pandora. Även om den kommer bli tuff som fasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback