Heja Eslöv!

Föreläsning om arvsrätt klockan åtta till tolv och bankmöte kort därefter - sen hoppades det på ett tåg och drogs vidare från Lund till Malmö!
Efter att jag likt en vettvilling irrat runt efter busskuren till 33:an mötte jag upp med Helena och vi styrde kosan mot Ikea. En annalkande och tilltagande blodsockerdipp gjorde sig kort därefter påmind och det gjordes därför snabbt beslut om energiintag på restaurangen för att förbereda oss på den stundande storshoppingen. Det där sistnämnda gjorde sig dock aldrig gällande för egen del - mina enda inköp kom att bestå av två teklämmor á fem kronor styck, resten körde jag med fönstershopping.

Kvällen har sedan dess stavats Eslöv och Medborgarhuset i form av en storslagen kväll med Johan Glans. Det var EHF som stod som arrangörer av tillställningen, och förutom den brutalt rolige Glans bjöds det även på en lite annorlunda form av underhållning genom estraddebatten mellan politiker och kommunala höjdare. Eslövs egna ungdomsombud, tillika min trogna vapendragare,
Arzana deltog i debatten och såg till att göra det med fanan högt. Tänk, Arzana, nu har du både minglat och stått på scen med kungen Johan Glans - vi har många profiler i kommunen att vara extra stolta över! 

Förresten så har jag ett spännande projekt på gång och ska på anställningsintervju på måndag. Jag håller tummarna för fullt och lovar att hålla er upprättade. Hoppas verkligen att det går vägen!

Kommentarer
Postat av: Arzana

hahah tja, inte minglat faktiskt. Han höll sig gömd den fega jäveln ;p

Kul att se dig! Vad tyckte du? haha nästan rädd att fråga..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback