Fredagen den trettonde

Jag har bävat för denna dagen i stort sett hela veckan. Allmänt vidskeplig som jag är, så är jag inget större fan av fredagen den trettonde. Inte för att jag har haft särskilt mycket otur än så länge, men det känns som om det med allra största sannolikhet kommer hända något. Att det nu dessutom kommer att vara två fredagar den trettonde på raken (både denna månaden och nästa) får mig nära på att börja klättra på väggarna.

Än så länge har oturen som sagt inte börjat infinna sig idag. Jag har haft en bra morgon än så länge - jag har vart och klippt mig (mest bara topparna - men det blev ganska kort), jag har vart och gått en runda i solen och jag ska nog snart gå ut igen. Det är alldeles underbart vinterväder nu idag; solen skiner och snön ligger vit på fur och gran. Jag tror det blir en powerwalk mot Silvåkra, och dessutom tror jag jag slår följe med min kamera. Kameravänligt väder och jag drar ut direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback