Fredag

Idag har jag inte haft energin att göra något produktivt. Det mest effektiva jag har gjort var att kolla över några instuderingsuppgifter om fordringar och skuldebrev, but that's it. Däremot så laddar jag för kvällen. Det är nämligen dags för match mot Pandora i Österporthallen, och jag är nog bland de få som tycker det är det ideala att vi har matchen långt bort i Ystad en fredagkväll halv åtta. Efter matchen blir det utgång för att fira Magnus bror, så på det hela taget kommer det nog bli en riktigt livad kväll.

Nu ska jag fortsätta att ladda - genom att tömma diskmaskinen och vara allmänt hjälpsam. Efter grälet igårkväll känns det som om jag gör bäst i att försöka ligga på plussidan här hemma. Inte direkt för all framtid, men åtminstone för, ja, just för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback