En bloggig julkalender, lucka 8

Idag har jag lämnat Skåne för en tripp till Göteborg och min fina Emmi. Min morgon inleddes därför med SJ, tågmys och Pretty woman, och efter att jag bevittnat hur morgonen väcktes till liv utanför kupéfönstret var jag äntligen framme i Götet.

Dagen har sedan dess bjudit på en hel del skojigheter. Det har käkats på mitt älskade Slim Food (som jag för övrigt tänker skaffa en frivillig franchisetagare till som kan öppna någonstans i Skåne!), det har fönstershoppats på Nordstan, det har givits en inblick i stans studentliv genom ett toppmöte med P6, det har gjorts ett besök i en chokladhandel (vilket resulterade i att vi fick bekanta oss med alltifrån kalla-det-vad-du-vill-bollar till boll-in-box och bimbobollar) och det har gjorts storslagna planer inför morgondagen. Vi har satt en agenda som innehåller såväl bollywoodutställningar som ett besök på Liseberg, och det kommer absolut bli väldigt trevligt.

Lucka åtta har därmed öppnats här, gott folk, så håll utkik under morgondagen för en öppning utav nian.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Inte alla som får vara med på topphemligamöten :P haha

2009-12-09 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback