En bloggig julkalender, lucka 5

I detta nu befinner vi oss mitt uppe i festligheterna i Harlösa. Min syster firar en något förskjuten studentskiva, och jag är verkligen stolt över henne att hon lyckats så bra med sina studier. Jag tycker det är hur strongt som helst att ha gjort en sådan comeback som hon gjort, och jag unnar henne allt gott jag kan tänka mig.

Mitt i dessa festligheter har jag dessutom lyckats bli ägare till en riktigt läcker julgrupp. Min syster är inte bara nybakad student, hon har även ett par gröna fingrar och talanger inom blomsterriket. Denna kommer att stå fint på Ulrikedalsvägen!

Jag passar redan nu på att be om ursäkt för den smått miserabla bildkvaliten (julgruppen är betydligt finare i verkligheten!) och återgår till kvällens festligheter. Lucka fem har därmed öppnats här, gott folk, så håll utkik under morgondagen för en öppning utav sexan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback