En bloggig julkalender, lucka 22

...och så var alla julklappar fixade! Högen av paketer under min kära julgrupp har utökats med två nya ansikten under dagens gång, och nu är samlingen komplett. Egentligen är presentinslagningen det roligaste av alltihopa, så det är nästan lite sorgligt att alla klapparna är packade och klara. När jag fortfarande bodde hemma fanns det alltid ett paket som behövde hjälp att slås in, men med egen lya och egen julklappshandel är det liksom redan överstökat. Kanske borde man slita upp ett papper för att kunna slå in den sen på nytt?

Dagen idag har, förutom julklappshandel, innehållit en rafflande badmintonmatch med Månsson, en stunds matteräkning och en härlig kväll med Björn. I detta nu är det läggdags och hög tid att slå igen de bruna, för imorgon blir en härlig morgon. Björn har nämligen utlovat att laga en riktig överraskningsfrukost, och jag ser fram emot det så pass mycket att jag tänker somna nu och genast!

Lucka tjugotvå har därmed öppnats här, gott folk, så håll utkik under morgondagen för en öppning utav tjugotrean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback