En bloggig julkalender, lucka 17

Med en vecka kvar till dopparedagen ligger snön som ett täcke över hela Lund. Kanske är det en vecka för tidigt, men eftersom hoppet är det sista som lämnar människan så är det just detta jag sätter till för att min förhoppning ska bli sann. Jag kan knappt minnas när det var en vit jul senast, och då känns det som det skulle kunna va' på tiden nu i år.

Dagen idag har varit ganska lugn. Den inleddes med en sovmorgon, den fortsatte med ett par avsnitt One Tree Hill, den följdes upp med en tripp till Forex för att växla pengar inför morgondagen, sen så var det mys hos Björn. Efter en stunds tv-spelande i form av Little big planet var det dags att vinka hejdå och bege mig hem och packa. I detta nu är det både packat och klart, och snart kommer Madde hit för att bo här till imorgon så vi kvickt och enkelt kommer iväg till flyget i tidiga ottan. Det ska bli så jäkla kul att ge sig av imorgon, och förmodligen kommer vi ligga vakna halva natten och prata om hur roligt och underbart vi kommer få det i Prag. Jag längtar enormt mycket!

 

Lucka sjutton har därmed öppnats här gott folk, så håll utkik under söndagen för en försenad öppning av såväl den artonde, nittonde och den tjugonde - fram till dess blir det kanske en uppdatering från något sydligare breddgrader på resdagboken. Klicka in där och spana, eller gör det både smidigt och praktiskt genom att lägga till er i den permanenta mejllistan, då får ni serverat en länk direkt i inkorgen så fort jag beger mig ut i världen. 

Tjeckien, here we come! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback