En bloggig julkalender, lucka 14

Just nu är jag så trött på religion att jag skulle kunna kräkas. Hela mitt vakna dygn har jag, på ett eller annat sätt, spenderat med kursens fördjupningsarbete, och det har verkligen varit ett par timmar för mycket. Från tidiga morgonen till sena kvällen har jag och Loella skrivit så tangenterna skallrat, och långt om länge är vi äntligen klara och redo för morgondagens redovisning. Det ska bli så sinnessjukt skönt att få ut det här från skallen, och den person som insisterar på att läsa julevangeliet på julafton kommer jag personligen att strypa. Nu får det liksom räcka här.

Lucka fjorton har därmed öppnats här, gott folk, så håll utkik under morgondagen för en öppning av den femtonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback