Årets första glöggstund nästa!

Hemma från jobbet och årets sista dag på djurparken. Det var kaoset sen i lördags som skulle återställas till sin ordning, och innan dagen var fullbordad hade vi hunnit med alltifrån nedmontering av kaffemaskiner till inlämning av bilen på reparation. Innan klockan ens slått fjorton.

I detta nu är jag hemma om och vänder och ska alldeles strax bege mig bort mot Malmö. Sammanställning och fördjupningsarbetande står på dagordningen idag, och tillsammans med detta blir det glöggstund hos Loella. Om min julstämning var hög för ett par dagar sedan är det ingenting emot vad den är just nu - tidigare på Malmborgs kom jag på mig själv med att jag hade lagt ner både apelsiner och nejlikor i min lilla kundkorg (allt som två steg mot morgondagens pysselstund!) - så tillsammans med glögg, lite scientologiarbete och mina medhavda russin ska det nog bli arbete gjort ska ni se.

Kommentarer
Postat av: Linda

Två veckor till avfärd idag och du ska tro att jag är pepp! :) Tänkte bara höra med dig vilket du tror är bästa möjliga sätt att ta sig från glygplatsen till hostellet i KL? Vi lär landa rätt så sent på kvällen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback