Universitetet nästa!

Imorgon börjar jag plugga samhällsplanering i urban och regional utveckling vid Lunds universitet. Lite nervigt börjar det faktiskt bli - allra mest av den positiva sorten, för det ska (förhoppningsvis) bli riktigt roligt. Känner att jag är redo att verkligen börja plugga på riktigt nu igen efter ett tags avbrott från allt vad studier heter. Första halvåret efter studenten tillbringade jag nämligen på resande fot med att backpacka i Sydostasien, medan jag under den andra halvan hoppade på ett par kurser i litteratur och juridik. Som ni säkert känner till. Nu är det däremot dags att blicka framåt mot tre års tokpluggande med alltifrån föreläsningar och tentaångest till nationsröj och studentliv. Bring it on!

Kommentarer
Postat av: Mona

Lycka till Linda, hoppas du får en bra resa genom dina studier. Kram Mona

2009-08-31 @ 16:16:20
Postat av: Mona

Hej Linda, hoppas du får en härlig tid med dina studier. Ska bli jättespännande att höra vad du får lära dig på resan. Kram Mona

2009-08-31 @ 16:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback