Lördagen i bokstäver

Dagen idag har tillbringats tillsammans med Nina på Idrottsplatsen här i Lund. Det var supporterskap till hennes rugbylag som stod på schemat, och som sig bör så blev det självfallet även en hel del skratt då vi mindes tillbaka till mitt minst sagt dråpliga försök att prova på den sporten. Jag tror det var nån gång i femman - i vilket fall slutade det med att jag, efter att ha pinnat iväg i en ordentlig satsning mot "krockkudden", for iväg i en sjuhelsikes rekyl och gjorde en tvättäkta bakåtvolt som har gått till historian på Harlösa skola. Det bjöd jag helt klart på!

Just nu är det ljuv musik som dånar ut ur högtalarna. Uppladdningen inför kvällens eskapader är nämligen i full gång. Kvällen kommer inledas med förfest med Chris och sen så bär det av mot Ankara i Malmö. Evves dag ska förevigas med ett hejdundrande partaj, och en detaljerad redogörelse för detta beräknas dyka upp nån gång imorgon. Om vi har riktigt tur, vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback