Galnaste nånsin

Igår kan jag ha varit med om den sjukaste kvällen på mycket, mycket länge. Hastigt och lustigt blev det bestämt att jag skulle agera moraliskt stöd och stöttepelare till min barndomskompis Nina som skulle ut på en något påtvingad "dejt" med en bekant londonbo. Dejt är kanske fel ordval, förresten, men hur som haver blev det en sjukligt galen kväll som innehöll en massa skratt och galna upptåg. Seriöst så trodde både jag och Nina att vi, utan vår vetskap, blivit föremål för Dolda kameran, men trots en ökande skepsis så valde vi att göra det bästa möjliga av kvällen och hade riktigt, riktigt roligt. Denna kvällen är, utan tvekan, en kväll som vi förmodligen aldrig kommer glömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback