En försändelse från Stockholm

Häromdagen kan jag ha skickat mitt livs mest fjortisaktiga sms till min kära syster. Eftersom Sandra och Anders för närvarande befinner sig i huvudstaden tänkte jag skicka lite önskemål på sånt hon gärna kan få köpa hem. Sagt och gjort knappade jag in följande rader med min T9-sats och skickade över via det mobila nätet:

Hej! Hoppas ni får det kanon i sthlm! Skulle du vilja göra mig en tjänst? Om ni är och shoppar och du passerar NK, skulle du då vilja köpa sånt te som Blondinbella brukar snacka om på sin blogg? Haha! Du får pengar av mig sen!

Naturligtvis såg syrran till att tillgodose mina ivriga önskemål, och efter en del försök till lite mera diskreta förfrågningar om handelns sortiment skred Anders till verket och bad expediten att visa vilka teer som "den där Blondinbella brukade köpa". Sagt och gjort - teerna är köpta och jag inväntar med spänning på leveransen framåt tisdagen. Sen så blir det tepartaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback