Elfte i åttonde

Ledig dag idag och jag är hemma och hälsar på i Harlösa. Alldeles nyss klev jag och Sandra upp ur vattnet efter, åtminstone för egen del, premiärdoppet i poolen, så även om inte sommarvädret är det bästa passar jag på att njuta fullt ut av min tisdag.

Ikväll har jag förmodligen tagit mig vatten över huvudet genom att, sådär i förbifarten, bjuda över Björn på middag. Eftersom min något skrala ekonomi inte kommer tillåta något särskilt exklusivt så känns det som om jag kommer ligga ordentligt i lä jämfört med min pojkväns storslagna trerättersmiddag som han bjöd på häromveckan. Ordentligt fint och gott hade han gjort det, och fram tills att min efterlängtade julilön har ramlat in på kontot så känns det som att jag får vänta med att toppa det. Med lite stämningsljus och påföljande massage tror jag ändån jag kan lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback