TP-kväll och onsdags/torsdagsmys

Torsdag morgon och veckan går helt galet snabbt just nu. Dagarna flyter på, mycket händer och jag mest bara gillar läget. Det känns svårt att hitta nåt som man skulle kunna klaga på just nu, och det gillas väldigt skarpt.

Vaknade upp nu imorse vid Björns sida och det kändes riktigt, riktigt underbart. I normala fall är jag något av en blandning mellan en zombie och ett ursinnigt nervvrak om inte klockan passerat niosnåret om morgnarna, men idag var det som om hela jag var fylld av glädje och positiv energi. Det är du som får mig att må så härligt, Björn, så jag hoppas du läser detta. Funderade på att skriva en lapp till dig denna morgonen också, men det får bli en modern upplaga via länk på nätet. Hoppas det funkar lika bra.

Något som är väl värt att nämna är att jag gick segrande ur den prestigefyllda TP-kampen igårkväll, och eftersom både jag och Björn är tävlingsmänniskor ut i fingerspetsarna var det naturligtvis en kamp på liv och död. Figurativt talat. Jag blev naturligtvis omåttligt kaxig med vinsten i bagaget, och det här kommer skrivas i historieböckerna. Kom ihåg vart ni hörde det först, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback