Ett gäng Bromèeare i Lund

Nyss hemkommen från släktträffen i Lund, och det blev verkligen betydligt roligare än jag hade trott det skulle bli. Till en början var jag ganska skeptisk och kände egentligen inte för att följa med överhuvudtaget, men eftersom det faktiskt blev väldigt mycket trevligare än väntat var det bara massa plus!

Väldigt roligt att äntligen fått ansikten på en massa okända nästkusiner som man fram tills nu bara stiftat diffus bekantskap med på Facebook, och det blev massor med underhållande samtalsämnen om alltifrån feministiskt självförsvar till musik och konserter. Alltså så är jag väldigt glad att jag faktiskt följde med, för Bromèe-släktet var tusen gånger vassare än jag hade anat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback