Årets första djurparkshelg

Sista jobbdagen för denna helgen är avverkad och jag är galet sliten. Det har vart så sinnessjukt mycket folk på djurparken under hela påsken, och det har verkligen känts som om det varit mitt i sommaren. Milslånga köer, fullt med människor, allt mer slutsålt och jättemycket att göra. Det ska bli skönt att sova i natt, så kan man väl säga.
Däremot har det hänt en hel del roligt också. Det har serverats kaffe med salt och allkrydda, Pernilla var bakfull och mätte 0,4 i promille och Filip gjorde en heroisk insats med sina fyratusen växelmynt. Bara för att nämna något.

Påskhelgen i övrigt har vart mycket mycket trevlig. Det började med världens bästa dejt med Björn i torsdags, i lördags blev det grill hos Chris och igår var det ännu en överhärlig kväll med Björn. Båda två gick nog runt med världens fånigaste leenden på läpparna, det kan jag nästan lova, och det var verkligen en kanonbra kväll i Lund. Jag är jäkligt nöjd med allt!

Och förresten...det har börjat dyka upp några bilder på Facebook sen i onsdags. Jag skrattar högt och bjuder nog på denna. De flesta av de andra är nämligen belagda med censur. 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha,tackar för den Linda :D

2009-04-14 @ 17:23:41
Postat av: Arzana

haha I'll tell ya all about it mellan 4 ögon! promise! hur blir det med Irland, gumms?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback