Min dag i bilder

Jag är på benen igen och det börjar äntligen kännas lite bättre. Det här var nog första dagen på länge som jag verkligen längtat efter att jobba - kanske inte just efter att jobba men i alla fall efter att göra något konstruktivt. Det har varit väldigt lite av den varan under tiden jag vart sjuk, så det kändes skönt med lite miljöombyte och en reträtt tillbaks till vardagen.

Idag har det dessutom varit en riktigt härlig kväll med mysig höstsol och hyfsad temperatur. Hemkommen från jobb bestämde jag mig kvickt för en promenix bortåt Revinge, och när jag väl kom tillbaka var det med ett par riktigt sköna bilder i min kamera. Tyvärr har mina påstridiga och upprepade försök att ladda upp dom här på bloggen visat sig vara alldeles utan resultat då systemet har bestämt sig för att strejka och vägra, men nu finns dom i alla fall på bilddagboken (och kanske även här i en senare uppdatering). Ja titta, nu gick det ju.




Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Åh vilka vackra!

Speciellt den sista fångade mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback