Kvällen...

Får väl börja med att ursäkta mig för det förra inlägget. En del har tagit åt sig helt fel och trott att det är dom det handlar om, men ni kan andas ut. Den som jag syftar på skulle nämligen aldrig ens reagera över det som skrivits. Så ni kan vara lugna.

Ikväll ska Evelina äntligen fixa mina ögonbryn och jag ska slippa se ut som en inföding från mellanöstern. Jag har ju som bekant fått odla ögonbryn i en månad nu utan att plocka dom, så det ska bli skönt att äntligen kunna se anständig ut igen. Kanske lägger jag upp en före-och-efter-bild här i bloggen så att ni själva kan se vad jag menar. Jag är ju trots allt en aktiv förespråkare för humorn i vardagen.

Kommentarer
Postat av: Spådam Annki

Ja vad spännande ! Lägg in före och efterbilder.. http://itsmyhouse.blogg.se brukar noppa mina ögonbryn ! ; ) då blir jag finfin hihi..

Kram Annki

ps.har du spått dig någongång ?

2008-09-25 @ 20:21:15
URL: http://kartomantik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback