Screw you

Jag hade en gång en vän som jag brukade räkna till en av mina närmaste. Idag vet jag inte ens varför, men vad jag däremot vet säkert är att hon verkligen har tappat den stjärnstatus som hon hade hos mig tidigare. För att räknas som en vän värdesätter jag lojalitet och ärlighet bland det högsta och viktigaste, och finns det inte det så är fenomenet vänskap riktigt kantstött. Då är det inte värt det.

Det hela blir ju tio gånger värre om brutna löften och folk som sviker blir nånting som bara upprepas. Händer det bara någon gång så tycker jag man kan ha överseende med det och försöka dra ett streck. Då är det liksom inte värre än att man kan se förbi det hela och kämpa för det som faktiskt finns där. Så tror jag nog jag tänkte vad gäller dig, i alla fall i början, men hade jag vetat att du bara skulle skita i allt och vara riktigt egocentrisk hade jag stuckit därifrån direkt. Får någon annans närvaro bara en att må för jävligt är det faktiskt inte värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback