Måndag all over

Idag har jag varit sjuhelsikes effektiv. Det började med ett pass på gymmet, det fortsatte med att jag träffade Martina för att fortsätta våra resplaner (och framförallt för att bli alldeles galna och stimmiga och plötsligt inse att det idag är exakt tjugo dagar tills vi åker), det hanns med en tripp till nya We love music och sen blev jag uppraggad av en riktigt rälig uteliggare. Han var väldigt angelägen och ivrig att presentera sig som Glenn, följa upp det hela med att kasta komplimanger och ville nästan inte sluta prata trots att jag försökte avväpna situationen genom att noggrant inspektera Metros korsordssida. Är det inte sorgligt att detta är den närmsta form av manlig kontakt som jag fått på sjukt lång tid?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback