Kvart-i-ett-bloggande

Dagen idag har stavats körlektion (med en krossad glasflaska som stod i vägen för min fickparkering), vidare till jobb där jag var imponerande internationell och fick guida tyskar och förklara funktioner på en sökare, därifrån till gymmet och väl där hemma blev det lite tv-kväll. Normala fall så är jag inte mycket av en tv-människa egentligen, så dagens dos har slått i taket rätt ordentligt. Säsongsstart av nya Top Model = jäkligt prioriterat och gick inte att missa och sen så var det ju dubbelavsnitt av SATC som jag inte heller kunde slita mig ifrån.

Nu så säger jag godnatt från min säng med Ikea-påslakanet ALVINE KORALL och mina fyra kuddar. Imorgon blir det alarm vid klockan kvart i sju, kanske kan jag unna mig en styck snooz om jag har turen på min sida. Sen så blir det jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback