Fredag

Idag var jag hos tandläkaren och fick än en gång konstaterat att jag hade himla fina tänder. Jag har aldrig haft ett hål i hela mitt liv, så inte heller denna gång. Eftersom detta var sista året som jag gick gratis på folktandvården blev det lite snack om att eventuellt teckna Frisktandvård. Jag befinner mig i riskgrupp 1, dvs elitgruppen för de som har minst risk att få hål och problem. Ungefär. Så därför var min tandläkare osäker på om jag kommer tjäna på Frisktandvård eller om det kanske rent av blir billigare att bara gå under normal taxa. Jag lät dom skicka hem lite info så får jag tänka över saken.

Efter tandläkaren blev det en tur ut till Nova, och väl där sprang jag på Nadja och Ceder inne på Inspiration. Jag har inte träffat Nadja sedan vi tog studenten, så det var riktigt kul (och framförallt på tiden) att ses igen. Vi snackade lite om sommaren som gått, om hur det går på hennes nya utbildning och vad vuxet det känns med allt just nu. Dessutom blev det fastställt att de båda kommer på avskedsfesten, sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback