Fortsatt elände

För er som har missat det så har jag blivit sjuk...igen! Vid närmare eftertanke har jag varit krasslig ända sedan onsdagkväll i förra veckan - till en början skyllde jag på sprutorna, men jag antar att det var galet (om de nu inte kan ge skumma symtom en hel vecka i efterhand). Och det tror jag inte att dom kan.

Jag bävar lite inför stadskörningen i Malmö imorgon. Erfarna röster har uttalat sig om att jag kommer klara av att köra var som helst om jag bara klarar av Malmö, men frågan är om jag kommer klara av det? Dessutom är det avfärd från Eslöv redan kl 07.15, vilket betyder att jag måste gå upp... svintidigt! Jag tror jag måste ladda upp ordentligt ikväll med halstabletter, nässpray, alvedon och varmt te.

Kommentarer
Postat av: Emilia

stadskörningen är skitkul Linda :) och du har ju tur med vädret, när jag körde var det snö och skithalt!

Postat av: carro

Det kommer du klara galant Brumme!!!:D

2008-09-04 @ 14:17:47
URL: http://righteous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback