@ Evve's

Alldeles nyss kom jag hem från Evelina och nu är äntligen brynen fixade och stylade. Det känns skönt att ha blivit kvitt buskarna jag haft vid ögonen, och precis som utlovat fixade vi både före- och efterbild.


Efter att Evve fixat ögonbrynen var vi alldeles insnöade på lite fortsatt styling, och innan jag visste ordet av hade mina önskemål om flätor missförståtts rejält. Jag menade förstås nåt helt annat, men helt plötsligt hade jag en endaste lång fläta hängandes i mitten och jag trodde att vi skulle gå i sönder av vårt skratt. När vi väl lyckats återfå tillräcklig sans för att fortsätta blev det hela jäkligt bra. Men jag måste bara visa missförståndsflätan (och jag vill att ni lägger särskilt märke till mina ytterst dekorativa tofsar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback