En vagabonds bekännelser

Precis när jag nästan blivit frisk blev jag självklart sjuk igen. Det är som en ond cirkel det där med förkylningar - har jag väl blivit drabbad hänger det kvar hela hösten. Nåt som däremot håller mig kvar vid all glädje är att det nu är en dag mindre kvar till Thailand, så nu är det precis 17 dagar kvar tills vi sitter på flyget på väg mot vårt äventyr.

Mitt i alla resplaner har jag dessutom fått en välkommen idé till våren. Jag har länge velat utforska mer av Östeuropa, och eftersom det nu är lättare än någonsin (och dessutom fortfarande är riktigt billigt) känns det som om det även skulle funka med min kalender. Blev för ett tag sedan tipsad om flygbolaget
Wizz Air genom en bekant, och det är nästan löjligt hur billiga flyg dom kan erbjuda. Flyg från Malmö till Warszawa går på 269 kr enkel, och då är det inkluderat alla avgifter och skatter. Värsta kapet anser jag. Att det sedan är en riktigt bra utgångspunkt för vidare färd i Öst är ju jäkligt bra det med. Ett kap, som sagt, så är det någon som är på så kan vi ju diskutera det över en kopp te!

Kommentarer
Postat av: carro

Åh snart far du iväg! Känns som att alla försvinner till höger och vänster, men som tur är kommer du tillbaka igen! :) Nu när man äntligen fått lite jobb känns det som att man VERKLIGEN vill spendera de där surt förvärvda pengarna. Så nästa år står BACKPACKA högst upp på att-göra-listan!

Postat av: Linn

Samma här.. var ju nästan helt frisk förra helgen, o sen blev jag dålig på söndagen igen ju, o denna veckan har jag barab livit sjukare o sjukare för var dag =S, fast nu börjar de äntligen vända lite.. kanske, får se :P, annars blir de läkaren på mån! hur e de med dig?

2008-09-12 @ 21:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback