En heldag med halka

Halkan idag var riktigt rolig och ingenting som jag hade behövt oroa mig för. Helt klart den roligaste delen av hela körkortsutbildningen, och nu är man alldeles slut i huvudet efter en hel dags bilkörning. Det var riktigt ballt när vi skulle sitta i den upp- och nervända bilen och försöka öppna dörrarna för att ta oss ut, men jag är ganska säker på att vi inte hade garvat lika högt om det hade vart på riktigt. I vilket fall som helst bestämde sig Tomas för att utsätta vår grupp för inte mindre än två och ett halvt varv i bilen, så det var riktigt livat!

Nu så är det nära.


Kommentarer
Postat av: Emilia

;o vi fick aldrig sitta i den upp-och-ner-vända bilen för den var sönder när jag hade halka ;( jag är avundsjuk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback