Helgen som gått var inte nådig...

Fredagen började i Torp med att jag och Chris pimplade vin och tampades med korkskruvar. Det fortsatte med förfest, balkongscener och redbull vodka, och när vi framåt elva-tiden snubblade in på den egentliga festen var det med en hög promillehalt och stämningen på topp. Det hela fortsatte med misslyckade låtönskningar, Chris som ramlade in på scenen, att jag fastnade med min fot i en ölburk och att Jönne blev nerslagen. På det hela taget blev det en livad kväll som kom att sätta sina spår dagen efter.

På lördagmorgonen kände jag mig fortfarande full och var ordentligt sliten. När jag började känna mig någorlunda bättre blev det i alla fall Eslövs marknad med Ekströms och Johanna, och på kvällen blev det omplanerad ESC och fel låt som vann. Jag gjorde mitt yttersta för att agera hejarklack åt Armenien, Bosnien eller Grekland, men trots min sympati var det Ryssland som drog längsta strået. Trots Charlotte Perellis artondeplacering kunde vi åtminstone känna oss stolta och patriotiska över Björn Gustavssons poänguppläsning. Det där var riktigt roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback