Fredag

Idag hade vi i stort sett bara en dryg timmes schemalagd lektionstid. På det stora hela gick vi bara mellan klockan elva och tolv, och efter att vi slutat blev det en tur in till Malmö för att uppdatera min garderob. Imorse fick jag nämligen en tydlig indikation på att det var dags då jag genomled en enorm beslutsångest över vad jag skulle ha på mig. Tre kassar senare hade jag fyndat bikiniöverdel, ett linne och en riktigt somrig topp, och nöjd med mina inköp slumrade jag till på bussen hem för att sedan stirra ner och ta emot helgen.

Imorgon ska det åter igen bli riktigt härligt väder. Meteorologerna har lovat en bit över 25 grader, och därför kommer min förmiddag att tillbringas på altanen i solskenet. Eventuellt och förhoppningsvis kommer Crille på besök. Det hade varit riktigt roligt och jag hoppas att det verkligen blir av. Jag saknar honom riktigt mycket och det känns som om jag behöver lite Crille-tid just nu. Det var så himla längesen.
Kvällen kommer sedan innebära 20-årsfest hos Ekströms, så summa summarum blir det en trevlig lördag man har att se fram emot.

Nu ska jag bege mig mot tvn för att kolla Carina Berg. Idag flyttar hon in hos Gudrun Schyman, och för att verkligen hinna med adressändringen är det bäst att jag illa kvickt rusar mot tvn. Det börjar ju NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback