Stress, stress, stress

Just nu har jag avverkat provterapi med Ida över msn. Historia it is, och imorgon förväntas vi kunna allt om Amerikas väg från koloni till stormakt, the Indian Removal Bill, och allt och lite till om tyngre grejer som Wounded Knee och Boston Tea Party. Boston är väl lugnt förresten, men de andra grejerna är jag osäker på om jag kan mycket eller mindre om.

Idag hade jag åter körlektion och idag var det backning runt hörn som stod på schemat. Det hela gick väl ganska bra, men kruxet var det att jag hade på tok för korta ben för att kunna vrida runt och hålla koll samtidigt som jag skulle nå fram till pedalerna. Det är inte för inte som det händer att jag blir kallad för Fröken Naturens Skämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback