Rensning av datorn

Hittade några kul rader i min msn-historik. Jag vill minnas att det handlade om Malins illvilja mot en irakier på Skype, och hur dom än bar sig åt så gick det inte att förstå varandra.

Linda säger: Jaha, jag trodde att han frågade dig om vägen till Sverige...
Malin säger: Nej för fan. Jag skrev att han inte fick min mejl för att han är en stranger
Linda säger: Fast han verkar ändå akademisk på nåt sätt. April och sånt
Malin säger: "I am in my paints" - my god, vad menar han?! Jag hoppas att han menar att han målar!
Linda säger: Herregud nej, jag tror han menar att han är i sina pants!
Malin säger: Jag får kalla kårar. Jag frågade om han var desperat...
Linda säger: Vad sa han då?
Malin säger: Jag vet inte än, han kanske har båda sina händer in his pants
Linda säger: Fan vad underbart med människor som har absolut noll självdistans!
Malin säger: Ja, han verkar dum. Inte konstigt att dom flyger in i byggnader
Linda säger: Pratar han igen?
Malin säger: Nej. Han fattade väl kanske
Linda säger: Mmm, "kanske".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback