Nån rad om ingenting

Idag fyller min pappa 59 år. Jag har en gammal pappa, men jag tycker om honom jäkligt mycket ändå.
Efter skola, utbildning i försäljningsetik och efter galej med släkten åkte jag och Sandra in till Nova framåt kvällskvisten. Egentligen åkte vi dit för att jag ville kolla skor, men det hela slutade med att jag fortsatte att sukta efter Filippa K muggarna, och dessutom blev jag återigen kär förälskad i äggkopparna på Inspiration. Det är nog när man börjar intressera sig för äggkoppar som det är dags att börja oroa sig för sina vuxenpoäng.


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha jag har också en gammal pappa, han fyller 60...så du behöver inte känna dig ensam :P

2008-03-11 @ 14:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback